Жінка помилково заплатила за сендвіч $7 112 і не може повернути гроші

Відвідувачка закусочної Subway декілька разів пробувала повернути помилково списані понад $7 100, знятих з її рахунку за… звичайний сендвіч.

Віра Коннер регулярно замовляла італійський сабвіч у своєму місцевому магазині в Колледж-Парку, місті на околиці Атланти, штат Джорджія, де таке замовлення зазвичай коштує $7,54. Але цього разу все було інакше. Вона каже, що з її кредитної картки списали приголомшливу суму в $7 112,98.

Я могла б поїхати до Італії і купити там цей сендвіч. Я подумала, о Боже, як це сталося?

зазначила пані Віра місцевому телеканалу WSB-TV 2. Коннер помітила списання лише тоді, коли перевірила виписку по кредитній картці в кінці тижня

Випадкове залишення завеликих чайових – це складна проблема для будь-якого споживача, оскільки незрозуміло, якими саме юридичними правами вони володіють у такій ситуації. Споживач може подати скаргу на продукти або послуги компанії до Бюро кращої ділової практики , а також повідомити про шахрайство та афери до Федеральної торговельної комісії у США, але в цьому випадку жоден із цих варіантів не зовсім підходить, оскільки чайові були, принаймні спочатку, добровільно надані клієнтом під час покупки.

Незрозуміло, чи має магазин обов’язок повернути чайові, якщо клієнт пізніше каже, що він помилився, тиждень тому. Newsweek звернувся до Федеральної торговельної комісії (FTC) з проханням роз’яснити це питання і отримав відповідь.

Коннер розповіла, що вона спробувала заплатити за сендвіч своєю карткою, а потім ввести свій номер телефону в термінал, щоб накопичити бонусні бали магазину. Але тепер вона вважає, що випадково ввела частину свого номера телефону в розділ, де запитували, чи хоче вона залишити чайові, таким чином, увівши неймовірну суму чайових.

Розгнівана клієнтка поговорила з Джастіном Греєм, який займається розслідуванням скарг споживачів на телеканалі WSB-TV 2 у понеділок, і сказала, що інцидент стався майже місяць тому, але вона досі не повернула свої гроші і вже тижнями бореться за те, щоб їй повернули кошти. “Це неймовірно, тому що я вважаю, що кожен, хто це бачить, повинен знати, що це помилка”, – сказала вона. “Я раніше працювала в роздрібній торгівлі. Я знаю, як ми підбиваємо підсумки в кінці дня.”

За її словами, менеджер магазину Subway неодноразово відмовлявся обговорювати з нею чайові і стверджував, що банк-кредитор Bank of America також спочатку відмовився їй допомогти, коли вона оскаржила платіж.

Newsweek звернувся до Subway електронною поштою з приводу цих звинувачень, щоб отримати додаткову інформацію та коментарі.

Представник Bank of America повідомив Newsweek: “Ми попросили Subway повернути гроші клієнту, і ми раді, що вони зрештою погодилися це зробити.”


За матеріалами.

By Літвіх Ілона

Читайте також