Нова Acura MDX 2025 року стала спортивнішою та отримала технології Google

Сенсорні дисплеї захопили світ. Їх можна знайти на планшетах, смартфонах і ноутбуках. Їх також можна знайти у більшості автомобілів, хоча деякі автовиробники ігнорують загальноприйняті практики та логіку.

Acura була однією з таких, оскільки бренд використовував інтерфейс True Touchpad, який не відрізнявся інтуїтивністю та зручністю у користуванні. Зрештою, водії звикали до нього, але система відчувалася як пережиток минулого. Тепер компанія рішуче відмовляється від цієї системи з оновленим кроссоверу Acura MDX 2025 року, який оснащений абсолютно новою інформаційно-розважальною системою з 12,3-дюймовим сенсорним дисплеєм та вбудованим Google.

Крім того, що він набагато інтуїтивніший, він забезпечує доступ до Google Assistant, Google Maps та магазину Google Play. Покупці також знайдуть бездротові Apple CarPlay та Android Auto.

Кажучи про технології, кроссовер оснащений останнім поколінням AcuraLink. Покупці також отримають точку доступу Wi-Fi, оновлення «по повітрю» та підключені функції, такі як дистанційне блокування/розблокування, а також дистанційний запуск.

Відмова від інтерфейсу True Touchpad дозволила Acura додати оновлену центральну консоль. Вона має менш захаращений дизайн, збільшене сховище та більш доступний бездротовий зарядний пристрій для смартфона. Покупці також отримают покращені аудіосистеми. Базова модель має дві додаткові колонки, а преміум-аудіосистема Bang & Olufsen з 19 колонками має на сім колонок більше, ніж її попередник.

Зовнішні зміни

Оновлення торкнулися й екстер’єру: решітка радіатора Acura MDX 2025 року отримала новий дизайн, а передній бампер став спортивнішим із виразними повітрозабірниками. Також модель отримала затемнені фари головного світла та ліхтарі, а палітра кольорів поповнилася новими відтінками Canyon River Blue Metallic та Urban Gray Pearl.

Варіанти вищого класу мають додаткові зміни: моделі, оснащені пакетом Technology, їздитимуть на нових 20-дюймових дисках. Пакет також включає «ґрунтовні оновлення для тихішого салону». Серед змін – додаткова шумоізоляція та ламіноване скло задніх дверей.

Для безпеки водія встановлено нову камеру та систему радара міліметрового діапазону, що забезпечує покращене виявлення та ширший огляд. Також модель отримала покращені датчики моніторингу сліпих зон, які тепер дозволяють використовувати нову функцію попередження про зміну смуги руху. Завершують огляд нові функції: система нагадування про ремені безпеки на задніх сидіннях та адаптивний круїз-контроль із системою допомоги при поворотах.

Повертаючись до оснащення, MDX 2025 року пропонує нову комплектацію A-Spec з пакетом Advance. Вона поєднує спортивний зовнішній стиль з розкішним інтер’єром, який має масажні передні сидіння з оздобленням шкірою з ромбоподібним малюнком, підігрівом сидінь другого ряду, підігрівом керма та проекційним дисплеєм.

Зміни в MDX Type S схожі, але високопродуктивний варіант вирізняється безрамковою решіткою радіатора Diamond Pentagon та значно агресивнішим переднім бампером з глянцево-чорними акцентами. До них додаються нові 21-дюймові диски з двоколірним дизайном.

Переходячи до інтер’єру, середньорозмірний люксовий кроссовер отримав перероблені передні сидіння з бічними підтримками з матеріалу Ultrasuede та логотипами Type S на підголівниках. Також модель оснащена новою аудіосистемою Bang & Olufsen з 31 динаміком та раніше опціональним пакетом Advance.

Type S спирається на покращення безпеки у стандартній моделі, оскільки він має покращений далекомірний міліметровий хвильовий радар, модернізовану фронтальну камеру та нові датчики міліметрового хвильового радара на всіх чотирьох кутах. Завдяки цим змінам кросовер тепер має систему допомоги при зміні смуги руху, пом’якшення зіткнень при зміні смуги руху та попередження про рух поперечного транспорту спереду. Acura також повідомляє, що водії можуть очікувати більш плавної роботи адаптивного круїз-контролю, а також покращення можливостей виявлення.

Під капотом знайомий турбований 3.0-літровий двигун V6 потужністю 265 кВт / 360 к.с. і 479 Нм крутного моменту. Він поєднується з десятиступінчастою автоматичною коробкою передач та фірмовою системою повного приводу Super Handling.

Стандартна модель має 3,5-літровий двигун V6 потужністю 216 кВт / 294 к.с. і 362 Нм крутного моменту. Вона також має десятиступінчасту автоматичну коробку передач, але повний привід є опціональним.

MDX та MDX Type S 2025 року надійдуть до дилерських центрів наступного місяця, а ціни будуть оголошені ближче до запуску.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також