Електромобіль Xiaomi SU7 виявився дешевшим за Tesla Model 3 на $4 000

Китайський виробник смартфонів Xiaomi впевнено виходить на ринок електромобілів зі своїм першим автомобілем в історії. Це середньорозмірний седан з дизайном, схваленим Крісом Бенглом, характеристиками, подібними до Porsche, та вражаючим запасом ходу. І все це пропонується за вражаюче низькою стартовою ціною всього ¥215 900 або $29 900.

Це привабливий варіант для споживачів, адже він на ¥30 000 / $4 000 дешевший за Tesla Model 3. Ще більш вражає те, що, незважаючи на нижчу ціну, SU7 здатний проїхати мінімум 700 км на одній зарядці, що перевищує показник Tesla Model 3 в Китаї, який становить 606 км. Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь з гордістю заявив, що їхній седан перевершив Model 3 у 90% порівняльних тестів.

3 різні версії

Довжина седану Xiaomi SU7 становить 4 997 мм, ширина – 1 963 мм, висота – 1 455 мм, колісна база – 3 000 мм. Він пропонуватиметься на ринку у трьох варіантах.

Базова модель за ціною $29 900 – це Standard RWD. Вона оснащена архітектурою 400 В, акумулятором ємністю 73,6 кВт/год і приводиться в рух електромотором потужністю 295 к.с. / 220 кВт і крутним моментом 400 Нм. Така версія пропонує запас ходу за циклом CLTC 700 км і здатна набрати заряду на наступні 350 км лише за 15 хвилин підключення до мережі.

Наступною в черзі є модель SU7 Pro, яка аналогічно оснащена архітектурою 400 В, але має більшу батарею ємністю 94,3 кВт/год. Вона зберігає той самий задньопривідний двигун потужністю 295 к.с., що й базова модель. Запас ходу на циклі CLTC становить 830 км, стартова ціна – ¥245 900 / $34 000.

Нарешті, на вершині лінійки розташувався SU7 Max з архітектурою 800 В та акумулятором ємністю 101 кВт/год у парі з двома електродвигунами потужністю 663 к.с. / 495 кВт та крутним моментом 838 Нм. Ця орієнтована на продуктивність модель здатна розігнатися від 0 до 100 км/год всього за 2,78 секунди, досягаючи максимальної швидкості 265 км/год. Топовий седан Xiaomi пропонує максимальний запас ходу 800 км за циклом CLTC і стартує за ціною ¥299 900 / 41 500.

Продажі зі збитками?!

То ж яким чином Xiaomi планує заробити на автомобілі, пропонуючи все це за такими низькими цінами? Лей з Xiaomi визнає, що кожен SU7 продаватиметься зі збитками. Наскільки великі будуть ці збитки – незрозуміло, але цей хід зацікавив покупців. Компанія стверджує, що отримала 50 000 замовлень протягом 27 хвилин після відкриття продажів.

Хоча ці замовлення і коштують їм дорого – буквально – це вражаюче досягнення. Xiaomi виходить на конкурентний ринок електромобілів у Китаї. Попри це, на презентації SU7 були присутні керівники багатьох майбутніх конкурентів бренду. SCMP повідомляє, що Лей дякує керівникам таких компаній, як Xpeng, Nio та Li Auto, за допомогу Xiaomi вони спробують уникнути низки потенційних проблем на шляху до запуску своїх перших автомобілів.

Будучи частиною стратегії Xiaomi «Людина x Автомобіль x Дім», яка прагне створити екосистему пристроїв, підключених до операційної системи HyperOS, SU7 буде сумісний з її телефонами. Однак електрокар сумісний не тільки з їх пристроями. Електроседан здатний працювати з Apple CarPlay, а також в нього можна інтегрувати iPad.

На презентації свого нового електромобіля Xiaomi також представила ряд аксесуарів для SU7. Окрім тримачів для смартфонів, покупцям також запропонують спеціальні козирки від сонця для лобового вікна та автомобільний холодильник. Деякі аксесуари будуть включені у вартість автомобіля.

Китайський виробник електроніки заявив, що його технологія допомоги водієві буде доступна на автострадах і в містах Китаю починаючи з серпня. Автопілот Tesla доступний лише на автострадах Китаю, а FSD там ще не випущений.

Поставки Xiaomi SU7 мають розпочатися у квітні, а збирати його будуть на заводі, де всі «ключові етапи» виробництва повністю автоматизовані. Компанія стверджує, що це дозволить їй виробляти по одному електромобілю кожні 76 секунд.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також