Користувачі втрачають інтерес до гарнітури Apple Vision Pro

Гарнітура доповненої реальності Apple Vision Pro, представлена на виставці WWDC минулого року та випущена у вільний продаж на початку цього, стала предметом великого обговорення. Цей девайс є одним із найбільш очікуваних продуктів Apple за останні роки та отримав визнання за свої передові технології, особливо подвійні дисплеї 4K Micro-OLED. Проте шокуюче висока ціна – у 7 разів дорожче за конкурентний пристрій Meta Quest 3 (наразі можна взяти лишень за $499), та дискомфорт під час тривалого використання зазнали критики як з боку оглядачів, так і широкої громадськості.

Згідно з нещодавнім бюлетенем PowerOn Марка Гурмана, інтерес споживачів до шолому віртуальної реальності Vision Pro, схоже, згасає, на що вказує різке скорочення попиту на демонстрації в магазинах Apple. Він стверджує, що це відповідає загальним тенденціям в індустрії AR/VR, якій завжди не вистачало підтримки захоплення споживачів після початкового ажіотажу навколо запуску. За словами Гурмана, зазвичай під час запуску спостерігається сплеск інтересу, який з часом згасає, оскільки “фактор враження” слабшає.

Гурман також згадує про свій особистий досвід використання Vision Pro. Він зазначає, що хоча спочатку він користувався пристроєм щодня, тепер використовує його лише кілька разів на тиждень. Це зниження, на його думку, можна пояснити громіздкістю використання пристрою, особливо порівняно з традиційними ноутбуками чи телевізорами. Більше того, він також скаржиться, що Vision Pro відомий тим, що відключає користувача від «реального світу», що робить використання пристрою незручним у оточенні інших людей або навіть у громадських місцях. Також проблемою Vision Pro є відсутність «універсальної програми».

Попри ці побоювання, слід пам’ятати, що розробники активно працюють над пошуком нових застосувань для Vision Pro. Оскільки вони продовжують створювати більше програм, цілком можливо, що з’являться нові цікаві сценарії використання, і навіть згадана вище «універсальна програма», що може призвести до поновлення інтересу до продукту. Крім того, в мережі вже деякий час циркулюють чутки про більш доступну версію Vision Pro, і якщо це правда, це може значно розширити його привабливість і навіть сприяти переходу до більш масового пристрою, доступного для середньостатистичного споживача.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також