Підліток оселився в поїзді, витративши за 2 роки на проживання €20 000

Лассе Штоллі з Німеччини працює програмістом-фрілансером і може подорожувати поїздами за необмеженим річним абонементом.

Лассе Штоллі, німецький підліток, живе та працює в поїздах, і він не планує зупинятися. Він комфортно долає понад 1000 кілометрів на день поїздами Deutsche Bahn (DB) по всій Німеччині, проводить час у першому класі та насолоджується сніданками в бізнес-залах DB. Щоб освіжитися, він приймає душ у громадських басейнах і оздоровчих центрах. Штоллі працює як самозайнятий програміст і може робити це завдяки необмеженому річному абонементу на поїздки по річній картці віл залізниці. Він витрачає на цей спосіб проживання та подорожування близько €10 000 на рік, живучи в поїздах, повідомляє The Mirror.

Я вже півтора року живу в поїзді як цифровий кочівник. Вночі я сплю в швидкісному поїзді Intercity Express (ICE), а вдень сиджу на місці, за столом і працюю програмістом, оточений багатьма іншими пасажирами. Я їжджу з одного кінця країни в інший. Я досліджую всю Німеччину.

Лассе Штоллі в інтерв’ю для The Mirror

Згідно з Business Insider, Штоллі виїхав з батьківського будинку в Фокбеку, Шлезвіг-Гольштейн, коли йому було 16 років. Батьки спочатку скептично поставилися до його ідеї жити в поїздах. «Мені довелося багато їх переконувати», – каже Штоллі. Після того, як батьки з’ясували юридичні питання, він вичистив свою кімнату, продав свої речі та вирушив у свою першу поїздку до Мюнхена 8 серпня 2022 року.

Перші місяці були важкими, і мені довелося багато чого дізнатися про те, як усе працює. Все було інакше, ніж я собі уявляв.

зі згадок хлопця про його перші дні подорожей

Іноді Штоллі турбується про безпеку в поїздах. «У нічних поїздах потрібно бути дуже обережним зі своїм багажем, тому що з них багато крадуть», – каже він Business Insider. За словами Штоллі, охоронців недостатньо, щоб запобігти крадіжкам, нападам або недисциплінованим пасажирам.

На майбутнє він хоче працювати консультантом у поїздах Deutsche Bahn. Він каже: “Моїм бажанням було б надавати відгуки транспортним компаніям, наприклад Deutsche Bahn або виробникам поїздів, і отримувати за це гроші.”


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також