Porsche Carrera GT 2004 року виставляють на аукціон

Цьогорічний аукціон Mecum (10-18 травня) в Індіанаполісі включає 2004 Porsche Carrera GT в сесії спортивних та розкішних автомобілів в Indiana Convention Center під назвою Indy 2024. Для любителів та колекціонерів автомобілів гоночний Porsche початку нульових досі залишається вершиною автомобільного дизайну.

Цей Carrera GT виділяється як особливо унікальний екземпляр серед і без того особливої серії. З 1270 вироблених між 2003 і 2006 роками, це один з лише 41 автомобіля пофарбованих у колір Basalt Black для північноамериканського ринку – одне з найбільш бажаних поєднань кольорів для знавців. З пробігом менше 13 000 кілометрів, він також є чудовим свідченням турботи та уваги, яку він отримував протягом усього свого існування.

Під капотом знаходиться 5,7-літровий двигун V-10 потужністю 605 кінських сил. Він має шестиступінчасту механічну коробку передач, доповнену керамічним композитним зчепленням Porsche. Загалом, все це створює незабутні враження від керування – потужні, але водночас надзвичайно витончені – де відчуття єднання з дорогою є чи не найкращим на сьогодні.

Блискучий колір кузову Basalt Black доповнюється знімними панелями даху з вуглецевого волокна, які можна скласти, щоб отримати враження від їзди просто неба, посилюючи захоплення від керування. Інтер’єр, оздоблений темно-сірою шкірою, відкриває перед пасажирами світ точного виконання та інтерпретації гоночної спадщини Porsche: ручка перемикання передач з березового/ясеневого дерева в стилі Porsche 917 та ковшоподібні сидіння XT також виконані з матеріалів та деталей, що вірно відтворюють часи перевіреного гоночними перегонами та легендарного 917. Як вставка для підставок під чашки, центральна консоль з трубчастого оцинкованого магнію додає інтер’єру, який інакше орієнтований лише на продуктивність, нотки гоночної витонченості.

Функціональність поєднується зі стилем у посиленій безпеці кокпіту Porsche Carrera GT, схожою на ту, що зустрічається в гоночних автомобілях. Використання вуглецевого волокна та алюмінію в монококу та підрамнику забезпечує безпечну їзду, а також полегшує автомобіль, покращуючи його чутливість на дорозі. Всередині GT оснащений сучасними зручностями, такими як стереосистема Porsche Online Pro AM/FM/CD, кондиціонер та ксенонові фари; йому нема чого доводити в епоху Prius.

Турбота про аеродинаміку така ж очевидна, як і 8 000 окремих заклепок: є ґрунтовий ефект під днищем і задній дифузор, оптимізований для потоку повітря на високій швидкості, що в поєднанні з електронно активованим заднім крилом і підвіскою з штовхачем дозволяє автомобілю майже так само добре літати по трасі, як і їздити по дорозі. Цей автомобіль був і залишається іконою спортивних автомобілів.

До нього додається папка дилера від німецького автосалону, сторінка з технічними характеристиками німецькою мовою, сертифікати техогляду, страхові документи, керівництво користувача та сервісна історія. Документи підтверджують його автентичність, а також роблять його більш колекційним.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також