Хрещена як Milano, нова 70-метрова яхта від Tankoa натхненна, як ви вже здогадалися, містом Мілан і поєднує в собі елегантний дизайн з останніми морськими інноваціями. Вона також є однією з найбільших яхт у лінійці Tankoa, поступаючись лише 72-метровій Solo і знаходиться на одному рівні з човном Suerte.
Цей проєкт означає подальший крок у фазі зростання та консолідації, що робить Tankoa одним із провідних гравців у будівництві мегаяхт класу люкс. Поєднуючи передові технології з педантичною увагою до деталей, Milano втілює наше бачення досконалості.
генеральний директор Tankoa Вінченцо Поеріо
Судно, яке італійська верф представила минулих вихідних на Дубайській міжнародній виставці човнів, було створено у співпраці з Маріо Педолем та його командою з міланської студії Nauta Design. Яхта, одночасно сучасна та витончена, демонструє елегантний силует і класичний стиль «Made in Italy».
Витягнуті горизонтальні лінії створюють безшовний зв’язок з поверхнею моря та горизонтом, забезпечуючи тісний зв’язок з природним середовищем. Вона втілює переосмислення чистих форм та гармонійних об’ємів, що створює візуальний ефект легкості, чистоти та спокою.
співзасновник Nauta Design Маріо Педоль
Починаючи з корми, пляжний клуб має лаунж із трансформованою тренажерною залою, зону відпочинку з сауною та масажним кабінетом, вишуканий відкритий басейн та складні платформи корпусу, які відкриваються, створюючи лаунжі біля води. Tankoa каже, що кормову сонячну вітальню також можна налаштувати, щоб ви могли залишити свій слід в загальній композиції дизайну яхти.
Піднімаючись на головну палубу, просторий лаунж під відкритим небом веде до головного салону та обідньої зони. Далі розташовані дві просторі VIP-каюти з розкладними терасами, камбуз та гараж, який вміщує два тендери. Внизу, на нижній палубі, розміщено чотири гостьові люкси, ще один гараж для водних іграшок та спорядження для дайвінгу, 12 кают для екіпажу, а також їдальню та тренажерний зал для екіпажу. Крім того, нижня палуба оснащена однорівневим машинним відділенням, яке дозволяє безпосередньо переходити з гостьових приміщень до пляжного клубу.
Нагорі верхня палуба повністю віддана власнику. На носі знаходиться господарський сюїт з гардеробною, двома ванними кімнатами та кабінетом, а на кормі – скай-лаунж та обідня зона на відкритому повітрі. Палуба також пропонує прямий доступ до приватного басейну та вертолітного майданчика на носі.
Ще вище базується місток, оснащений рульовою рубкою, капітанською кабіною та кінотеатром. Він також має сонячну палубу зі ще однією зоною відпочинку на свіжому повітрі, що включає бар, кілька лежаків і два L-подібних дивана.
Щодо силової установки, яхта Tankoa Milano оснащена гібридною дизель-електричною системою, яка включає чотири генератори CAT C32 з регульованою швидкістю та два електродвигуни потужністю 1 650 кВт. Така конфігурація забезпечує яхту максимальною швидкістю 16,5 вузлів, а також живить готельне навантаження. Згідно з Tankoa, судно також буде оснащено паливними елементами, що забезпечуватимуть потужність до 200 кВт. Верф повідомляє, що спочатку вони використовуватимуть метанолові паливні елементи, але можуть перейти на водневі, оскільки технологія розвивається. Це означає, що яхта Milano не тільки стильна, але й екологічна.