Новий  Mercedes-AMG E53 отримав гібридну трансмісію на базі V6

Наступним автомобілем AMG, який отримав електричного бусту, стає новий Mercedes E-Class у версії «53», який виходить в кузові седан та універсал. Хоча електрифікація зазвичай супроводжується зменшенням двигуна внутрішнього згоряння, тут все інакше. Ця «полегшена» версія AMG не тільки зберігає рядний шестициліндровий двигун, але й 3,0-літровий бензиновий агрегат навіть видає більшу потужність, ніж раніше.

Старий AMG E53 розвивав 429 кінських сил, тоді як у його наступника потужність турбованого шестициліндрового двигуна збільшена до 443 к.с. Цей ДВС тепер працює разом з електродвигуном потужністю 161 к.с., що забезпечує загальну системну потужність 577 к.с. Активація режиму Race Start, що є маркетинговим жаргоном для launch control, збільшує сумарну потужність до короткочасно доступних 603 к.с. Крутний момент при цьому сягає 750 Нм, що є значним приростом, оскільки попередня модель обмежувалася 520 Нм.

Такої електрифікованої потужності достатньо для розгону до 100 км/год за 3,8 секунди для седана, тоді як трохи важчий універсал витрачає на це на 0,1 секунди більше. Обидві моделі електронно обмежені максимальною швидкістю 250 км/год, але опціональний пакет AMG Driver’s Package зсуває обмеження до 280 км/год для седана і до 275 км/год для універсала. Рухаючись лише на електротязі, нові Mercedes-AMG E53 здатні розвивати швидкість до 140 км/год.

Пара седан-універсал, як і останній GLE 53, отримує гібридну установку з можливістю зарядки від мережі. Під підлогою багажника розміщений акумуляторний блок із корисною ємністю 21,22 кВт/год. За заявами Mercedes, цього достатньо, щоб подолати понад 100 кілометрів за циклом WLTP без використання бензину. Акумуляторний блок передає свою енергію електродвигуну, вбудованому в дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач для економії місця.

Порівняно зі звичайним E-Class, «53» має жорсткіший кузов, більші гальмівні диски та стандартне рульове управління задніми колесами. Система повного приводу поєднується з адаптивною підвіскою із змінним демпфуванням. Спортивний E отримує трохи агресивніший дизайн з ширшими передніми крилами, підсвіченою решіткою радіатора у вигляді сітки та чотирма вихлопними трубами. Цікаво, що передня вісь трохи ширша, ніж у звичайного E-Class.

Mercedes не планує двомісні версії, оскільки AMG E53 Coupe та AMG E53 Convertible не повернуться у новому поколінні. Однак німецький бренд класу люкс замінює ці автомобілі новими моделями CLE53. Вони також мають рядний шестициліндровий двигун, але не є плагін-гібридами.

Очікується, що новий Mercedes-AMG E63 також отримає зарядний порт. На жаль, потужний V8 поступається місцем рядній шістці. Чотирициліндровий C63 та S63 з V8 вже електрифіковані, що свідчить про те, що дні спортивних автомобілів AMG з чистими ДВЗ добігають кінця.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також