Оновлену Kia EV6 було презентовано у Південній Кореї, і вона виглядає ще більш вражаюче, ніж раніше. Окрім різноманітних модифікацій інтер’єру, електричний кросовер також отримав новий акумулятор.
Найбільш значних змін зазнала передня частина Kia EV6 2025 модельного року. Дизайнери Kia відмовилися від звичайних фар попередньої моделі на користь кутових світлодіодних ходових вогнів та фар, які більше схожі на концепти EV3 та EV4, а також серійні моделі EV6 та EV9.
Дизайнери також змінили решту передньої частини кросовера, включаючи бампер і нижню область решітки радіатора. Решта екстер’єру EV6 залишилася практично без змін, за винятком свіжих чорних та сріблястих дисків, доступних у розмірах 19 та 20 дюймів. Позаду фірмова світлодіодна панель розтягується по всій ширині електрокара, зберігаючи його характерний вигляд.
Інтер’єр
В інтер’єр Kia EV6 2025 року було внесено декілька змін. Найсуттєвішою є встановлення оновленого вигнутого панорамного екрану, який містить цифрову панель приладів та інформаційно-розважальний дисплей. Kia також переробила двоспицеве кермо та додала сканер відбитків пальців, щоб дозволити зареєстрованим водіям запускати електрокар без ключа. Покупців також порадує поява бездротових Apple CarPlay та Android Auto.
Новий Kia EV6 продовжує підтримувати оновлення повітрям, але якщо раніше вони обмежувалися лише оновленнями навігації, то тепер електрокар також підтримує оновлення для основних електронних систем управління. Також присутня цифрова камера заднього виду та покращений проекційний дисплей. Крім того, Kia встановила ту саму систему навігації з доповненою реальністю, що й у поточних моделях Genesis, яка використовує передню камеру з графічними накладками.
Під оновленою шкірою Kia прихована остання батарея Hyundai Motor Group на 84 кВт/год, яка замінює 77,4-кВт/год блок старої моделі. Kia заявляє, що моделі з заднім приводом та 19-дюймовими колесами зможуть проїхати 494 км в Кореї, порівняно з 475 км у попередньої EV6. Деталі запасу ходу для інших ринків не оголошувалися. Збільшена батарея підтримує зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт і може зарядитися з 10 до 80% за 18 хвилин.
Стандартні моделі з заднім приводом виробляють 225 к.с. / 168 кВт і 350 Нм крутного моменту, тоді як версії з двома двигунами мають потужність 320 к.с. / 239 кВт і 605 Нм крутного моменту.
Kia каже, що вони модифікували частотно-вибіркові амортизатори EV6 для покращення комфорту їзди, зробили двигуни тихішими та посилили кузов для підвищення безпеки.
Ціни
Оновлений Kia EV6 буде запущений у продаж в Кореї наступного місяця. Ціни починатимуться від 55,4 мільйонів корейських вон (приблизно 40 500 доларів США за поточним курсом обміну) для варіанта Light, зростаючи до 58,24 мільйонів вон (42 500 доларів США) для моделі Air, 62,52 мільйонів вон (45 700 доларів США) для версії Earth та 63,15 мільйонів вон (46 100 доларів США) для GT-Line.